Liigu sisu juurde

Migreen on primaarse ehk idiopaatilise ehk iseseisva peavalu vorm, seda iseloomustavad valuhood, mis algavad puberteedieas ja kaovad hilises keskeas. Vaikselt kannatamine ja lootmine, et kiusamine lõpeb iseenesest, ei anna tulemusi. Noorteartriidi põhjust ei teata. Sõrmede liigesed paisuvad: põhjused ja mida teha Elecampane aitab leevendada põletikku ja eemaldada tursed.

stop liigeste poletik

Pinged tekitavad kaitsereaktsioone, liigutame vähem, et vältida ebamugavustunnet või tekib hirm vigastuse ees. Alaselja harjutused, esialgu oma mugavustsoonis, tekitavad julgust ning võimaldavad Sinul selga kasutada täie potentsiaaliga.

Põlvede kallistamine Selja sirgestaja lihased on ühed võimalikud süüdlased alaselja pingete tekitamisel.

hoidke inimeste ravimeetodite sormede liigeseid

Nad töötavad selja püstist asendit hoides ning pikaajaliselt ühes asendis viibides nt aiatöid tehes, istudessuurt koormust saades treeningul või biomehaaniliste kõrvalekallete tõttu lamedad tallavõlvid, sisse langevad põlved, nõrgad puusad, nõgus alaselg, küürus selja keskosa.

Kui selg tundub pinges, siis põlvede kallistamise harjutus on tõenäoliselt üks lihasmaid, mida proovida! Kuidas teha?

valu uhises suu avamisel

Selili asendis tõsta mõlemad põlved vastu rinda ning võta kätega ümber jalgade kinni. See põhjustab tagumiku tõusmist põrandast, mis tähendab, et alaselg läheb kergelt kumeraks ning lõõgastab selja sirgestaja lihaseid. Kallista jalgu 15 sekundi kaupa, liigutust soorita korda. Veendu, et pea ja õlad on pingevabad ning ära unusta rahulikult hingata. Alaselja rotatsioon Alaselja kui tootab valud mida teha harjutus on enam suunatud liigesliikuvuse parandamiseks ning alaselja külgmiste lihaste ning väikeste lülide vaheliste stabilisaatorlihaste lõdvestamiseks.

  • Pankreatiit - kuldmokk.ee
  • Enamlevinud luu- ja liigesehaigused «

Seega kui tunned, et sinu alaselg on pinges eelkõige külgedelt või ühelt küljelt, siis võid proovida seda harjutust. Lama selili ning pane jalad omavahel kokku, tõsta jalad nii, et puusad ja põlved on 90 kraadise nurga all. Kiiguta jalgu aeglaselt ühele ning teisele poole.

Keha stabiilsuse tagamiseks võid käed asetada külgedele.

Sõrmede liigesed paisuvad: põhjused ja mida teha

Harjutust soorita korda. Seda harjutust tehes võid tunda venitustunnet või kerget ebamugavust, kui aga tunned valu, siis see ei ole ilmselt Sinu probleemi jaoks õige valik! Harjutus nimega Saag Reie tagumised lihased, reie sisekülje lihased, tuharalihased ja alaselja lihased on omavahel kõik seotud. Sae harjutus suudab tabada enam vähem kõiki eelnimetatud lihasgruppidest, mis aitab leevendada pingeid alaseljas.

See harjutus sobib ka ideaalselt enne treeninguid ette valmistava harjutusena! Istu jalad harkis, selg sirge, käed sirutatud ette varvaste suunas. Liiguta käe peopesa selgmine osa vastu vastasjala päka välimist külge, samaaegselt painuta ja roteeri selga. Korda sama liigutust teisele poole.

polve valus kuuma

Hoia käeselga vastu jalga umbes 3 sekundit ning soorita harjutust 10 korda mõlemas suunas. Ära muretse, kui käsi päkkadeni ei ulatu, liigu täpselt nii kaugele kuni suudad.

Sae harjutuse mõju võid tunda põlve tagaküljel, reie tagaküljel, tuharas või alaseljas venitustundena. Palvetaja asend Palvetaja harjutus leevendab alaselja pingeid, sarnaselt Põlvede kallistamise harjutusega, kuid võimaldab liikumisulatust oluliselt lihtsamalt kontrollida.

inmulaadi liite poletik

Lisaks selja sirgestaja lõdvestamisele, venitab see ka alaselja külgmisi lihaseid ning selja lailihaseid. Kuna harjutust on vaja teha põlvedel viibides, siis ei sobi see inimestele, kellel on väljendunud põlveprobleemid — neist tuleks enne jagu saada. Käpuli asendist liiguta tuharat tahapoole, proovides kandadele istuda. Siruta käed võimalikult pikaks ja proovi lasta selg võimalikult kumeraks ning hingates sügavalt nina kaudu sisse ja suu kaudu välja.

Kokkuvõtteks

Hoia asendit 10 sekundit ning liigu käpuli asendisse tagasi. Soorita venitust 8 korda.

Themba Nyathi Swita Lungha Official music video

Kui põlvedel on ebamugav, siis aseta nende alla pehmendus näiteks padi. Kass ja lehm Kassi lehma harjutus on tõenäoliselt üks kõige populaarsemaid alaselja harjutusi ning seda ka põhjusega!

Koduõde aitab haigel ka valust jagu saada

See võimaldab parandada alaselja liikuvust, kuid on väga hõlpsasti liigeste valu sugisel, mis tähendab et ebamugavustunnet või valu on võimalik piirata. Kassi lehma harjutus parandab võimet vaagna asendit kontrollida ning parandab alaselja liikuvust nii kummaradmiseks kui ka sirutamiseks. Käpuli asendis kumerda selg võimalikult palju üles, hoia 3 sekundit ning seejärel vii selg alla võimalikult nõgusaks, jällegi hoides 3 sekundit ja tee kordust.

Proovi selja keskosa hoida paigal ning töötada vaagent kui tootab valud mida teha. Kasulik on ette kujutada, et sul on saba, mida sa proovid tõsta ja langetada. Harjutust on hea harjutada peegli ees, et veenduda alaselja liikumises mitte keskelja omas.

koigi sormede artriit

Liigutus on mõeldud terve selja liikuvuse arendamiseks ning kehatunnetuse parandamiseks. Kokkuvõtteks Alaselg kannab tervet ülakeha raskust ning pole üldse ebatavaline, et aeg-ajalt võib tunda selles piirkonnas kangust, ebamugavust või valu.

Liikumine, jõuharjutused ning keskkondlike ja psühholoogiliste faktoritega tegelemine aitavad vähendada erinevaid sümptomeid seljas ja tagavad parema elukvaliteedi.

  • Peavalu | Haiguste ABC - kuldmokk.ee
  • 5 harjutust alaselja pingete leevendamiseks - Reakt Füsioteraapia

Artiklis kirjeldatud harjutused on vaid väike osa, mida saad oma selja jaoks teha, põhjalikumat lähenemist saad koostöös füsioterapeudiga. Hiljutised postitused.

  1. Arthrovneli geel liigeste jaoks
  2. Tugev valu olaliigendites
  3. Skipar balsam gel liigesevalu
  4. Valuselts: Koduõde aitab haigel ka valust jagu saada
  5. Pankreatiit on pankrease ehk kõhunäärme põletikuline haigus.
  6. Füsioterapeut annab nõu: mida teha, kui selg valutab? - Tervis
  7. See võib olla tülikas tuikamine või murettekitav painaja.
  8. Cream grease liigeste ulevaateid