Liigu sisu juurde

Head põletikuvastaste omadustega viljad on näiteks õunad, marjad, brokoli, seened, papaia, ananass ja spinat. Toiduvalmistamiseks ja salatikastmeks kasuta neitsi- ja ekstra-neitsioliiviõli. Võimalik, et roheline tee lülitab ainevahetuse kõrgendatud rasvapõletusprogrammile.

teede poletikuga teed

Selleks, et olla terve ja hoida normaalset kehakaalu, annab väga palju ära teha mitmekülgse toidulauaga. Puuviljad ja köögiviljad Kõik puu- ja juurviljad on väga toitainerikkad ja sisaldavad palju kiudaineid.

See aitab hästi krooniliste põletike vastu, mistõttu ei maksa köögiviljade söömist alahinnata.

Tee tervislikkus

Söö neid iga päev! Mõned viljad on aga teistest veelgi võimsamad.

teede poletikuga teed

Head põletikuvastaste omadustega viljad on näiteks õunad, marjad, brokoli, seened, papaia, ananass ja spinat. Roheline tee See leebe jook aitab nii vöökohta vähendada kui põletikke vähendada.

Põletikust põhjustatud valu vastu võitlemisel võib toit olla võimsaks relvaks

Rohelises tees on flavonoide, millel on naturaalne põletikuvastane toime. Lisaks on selles ühend EGCG, mis aitab vähendada keharasva. Monoküllastumata rasvad Need südametervisele kasulikud rasvad tõstavad hea HDL-kolesterooli taset ja vähendavad üldist põletikku.

teede poletikuga teed

Tubli koguse saab näiteks oliiviõlist, mandlitest ja avokaadost. Oomegarasvhapped Uuringud on näidanud väheneva põletiku ja toitumisstiili vahel, milles on suur osa oomegarasvhappeid ja teede poletikuga teed oomegarasvhappeid. Oomega-kolm-rasvhappeid leiab hästi näiteks Kreeka pähklitest, linaseemnetest ja lõhest.

Sa oled siin

Vürtsid Teatud maitsetaimed nagu küüslaugul, kurkumil, kaneelil, ingveril ja tšillil on tugevatoimeline põletikku vähendav toime. Lisa neid oma toidule nii tihti kui saad.

Jordan Fisher, Chrissie Fit - Falling for Ya (From \

Vesi Vedelikupuuduse vältimine ja piisava vee joomine tagab, et põletikke põhjustavad toksiinid kehast välja uhutaks. Joo iga päev umbes 2 liitrit vett ja rohkem, kui teed trenni või füüsilist tööd. Täistereviljad Kiudainerikkad täisteraviljad aitavad kontrollida insuliini reaktsiooni. Täisteraviljade suur B-vitamiinisisaldus aitab vähendada kehas teede poletikuga teed tekitavat hormooni homotsüsteiini.