Liigu sisu juurde

On vaja anda regulaarset kehalist aktiivsust jooksva, kükitama, kõndimise, spordikoolituse vormis. Mis tahes sümptomite puhul peate läbima visuaalse kontrolli ja laboratoorsed testid on vajalikud.

foot liigesed haiget parast jooksmist

Võimalus alustada kiirelt mänguasendist, vahetada suunda kiiresti, kaotamata tasakaalu ja langeb tagasi, et blokeerida või visata pall sõltub kindlatest jalatöödest. Kõrge korduste korral võivad jalakäijaharjutused suurendada ja arendada ka füüsilist vormi. Star Drill Mängijad võivad igas asendis täita Star Drill'i, mis arendab jalgpallurite suunda ja kiirust. Märgistage kasti keskel viie õue karp, millel on keskne koonus. Asetage kiirusepiirid kaks meetrit väljaspool kasti, mis on viimistluspunktiks.

foot liigesed haiget parast jooksmist

Mängija algab keskmisest koonusest ja hakkab puudutama kõiki nelja nurgakoonust, pöördudes iga kord tagasi keskmisele koonusele. Seejärel jookseb mängija kiiruse redelile ja lööb redeli läbi. Treener peaks rõhutama mängijaid, kes astuvad kahe astme ette nurgakoonustesse, jäävad madalaks ja teevad kiireid ja plahvatuslikke suundumusi.

foot liigesed haiget parast jooksmist

Zigzag Run Zigzag Run loob puusa paindlikkuse, keha tasakaalu ja keha kontrolli. Asetage kolm kuni viis jalgpalli mängijat sirgjoonel, mis on kolm kuni viis meetrit.

foot liigesed haiget parast jooksmist

Külvikut teostav jalgpallur kannab palli mõlemas käes ja siksakid läbi mängijate, istutades oma välispea kiiresti suuna muutmiseks. Runner peaks foot liigesed haiget parast jooksmist suunda muutes oma puusad maha laskma ja hoidma oma silmad edasi, et ta saaks mängu ajal avad kaitses näha.

Edasine see puurimine, kui seisavad mängijad libistavad palli, et rõhutada jooksjat, kes kannab mõlemat kätt ja hoiab palli kindlalt. Stance ja Start Drill Stance ja Start Drill arendavad jooksva tagasipöördumise võimet alustada kiirelt ja tabada oma kiirusest kõrgemat kiirust.

foot liigesed haiget parast jooksmist

Külvik algab tagasipöördumisega, võttes oma mängu hoiaku. Treeneri käsul libiseb seljapea jala jalatsi ja liigub edasi nii kiiresti kui võimalik. Seda külvikut teostatakse ka siis, kui jooksmine on kraadise nurga all vasakule ja paremale.

foot liigesed haiget parast jooksmist

Külviku edenemine, kui jooksmine tagastatakse, toimub käiguvahetus ja kiirendatakse läbi rünnakujoone, et simuleerida mängu olukorda. Populaarsed Kategooriad.

Anderson Peters Grenada Magnus Kirt Eesti Johannes Vetter Saksamaa Õlg on ilmselt paigast ära ja seal hoitakse peal külmakotti.