Liigu sisu juurde

See oli isegi tema pulma planeerimisel üks tegureid. Kuid mida rohkem te neid kannate, seda kulunumaks löögi neeldumine muutub, suurendades liigeste löömiseks vajalikke jõude - põlvevalu retsept, ütleb Kopfensteiner. Asendage jooksujalatsid.

Põlved on jooksmisel haiget teinud? Siin on Miks ja mida selle nimel teha Põlved on jooksmisel haiget teinud? Veelgi enam, neil, kes olid kogu elu jooksul kõige rohkem miile loginud, oli tegelikult kõige vähem põlvevalusid, olenemata vanusest. Saladus: peate oma liigeseid kaitsma algusest peale. Sharmani ultra vastupidavuse juhendamine.

  • Miks käed valutavad?
  • Kaela osteokondroosi oint
  • Kroonilise valuga jooksmine Los Angelese Britt Johnson sai lapsena hüüdnime "haiget saanud tüdruk".
  • Valu ja liigeste tooriistad
  • Miks liigesed valutavad ja mida sellega teha

Jätkake lugemist kuue sagedasema põhjuse kohta, miks põlved jooksmisel valutavad kui nad seda teevad esteokondroosioksiidi nimekiri, hurt liigesed kuidas aidata sellele, mida selle hurt liigesed kuidas aidata ette võtta ja kuidas vältida selle süvenemist.

Miks põlved jooksmise ajal valutavad?

hurt liigesed kuidas aidata

ITBFS tekib siis, kui kõõlus puusast kuni välimiseni põlveni läheb tihedaks ja on seetõttu põletikuline, ärritades põlve välimist luu. Põletiku leevendamiseks võib vaja minna ka füsioteraapiat. Kergete juhtumite korral saab järeljooksu venitamiseks mõeldud vahurull kiiresti teie parimaks sõbraks. Lihtsalt ärge tehke neid tavalisi vahurulli vigu.

Miks liigesed valutavad ja mida sellega teha

Seda liigtarbimist nimetatakse kõõlusepõletikuks ja see võib teie hommikused sörkjooksud üsna armetuks teha. Parandage see: kõõlusepõletiku probleeme saab tavaliselt lahendada puhke, jää, kokkusurumise ja tavalisse rutiini tagasi minnes.

Just liigesed tagavad luude liikuvuse üksteise suhtes: tänu neile saate painutada jalga põlves, kätt küünarnukis ja teha tuhandeid muid keerulisi liigutusi. Tavapärane keskmine vuuk on paigutatud järgmiselt. Liigesekõhre kaitseb luid lisaks, näiteks kui šokkkoormus on liiga suur või põrutust neelav sünoviaalvedelik on mingil põhjusel ebapiisav. Tegelikult seisab sünoviaalvedeliku ja kõhre seisund kõige sagedaminiKuidas artriit põhjustab liigesevalu artralgia liigesevalu üldnimetus peamine põhjus.

Scott Weiss, DPT, litsentseeritud füsioterapeut, juhatuse poolt sertifitseeritud kergejõustikutreener ja treeningfüsioloog soovitab ka ekstsentrilisi harjutusi siin on täpsemalt selle kohta, mida see tähendabet kõõlused õrnalt sirutada ja põlvevalu ennetada jooksmisel. Jooksja põlv Sarnaselt ITBFS-iga toimub jooksja põlv siis, kui põlvekaela kõhred on ärritunud, põhjustades jooksmisel kerget kuni mõõdukat valu. Selle seisundi korral valutavad põlved jooksmisel, treppidest üles ja alla minnes või pärast pikka istumist.

Parandage seda: Dr Popovitzi sõnul võivad jooksja põlve aidata abinõud ja jalgade tõstmine. Tehke neid jooksujärgseid venitusi, et aidata jalad tugevamaks saada ja vältida keskjooksu valusid. Kui jooksmisel põlved valutavad, võib hurt liigesed kuidas aidata aidata. Kuid kas need on ohutud ja kas need tõesti töötavad?

Põlved on jooksmisel haiget teinud? Siin on Miks ja mida selle nimel teha

Meniski rebend Teie menisk asub nii põlve sise- kui ka välispinnal, aidates tagada stabiilsust ja jaotada liigestele pandud raskuse stressi. Üks imeline painutus või kukkumine võib meniski rebeneda, mille tulemuseks on hurt liigesed kuidas aidata kerge põlve turse ükskõik kus kuni tund pärast seda ja valu põlve painutamisel.

Parandage see: Ainus viis meniski rebendi kinnitamiseks on pöörduda arsti poole, kes tavaliselt jälgib MRT-d. Kuigi mõned välimised pisarad võivad puhata, võivad suuremad pisarad nõuda operatsiooni.

Teie ACL eesmine ristluu ligament on side, mis ühendab reieluu põlve välisküljel oleva sääreluuga, samal ajal kui teie MCL mediaalne kollateraalne side teeb sama põlve siseküljel. Parandage seda: ehkki igapäevase juhusliku jooksja jaoks on see haruldane, kui teil on kuulda valju poppi, kui tunnete järsku või tugevat valu või kui teil on raskusi jalale raskuste panemisega, võib teil tekkida ACL- või MCL-i rebend ja peaksite pöörduma arsti poole niipea võimalik teie parimate tegevussuundade ja rehabilitatsiooniplaani jaoks.

Põlveliigesed Kui tunnete end pisut jubedalt ja õrnalt ning põlved valutavad nii jooksmisel kui ka väljaspool seda, võtavad teie põlved rohkem kuritarvitamist, kui suudavad seista.

THE HURT BLOGGER: KUIDAS MINUST SAI RA-GA JOOKSJA - HEALTHS -

Võib-olla oli see lisa miilid või halb kukkumine raja viimasel silmusel. Kui see juhtub, ulatub teie põlv oma mugavast punktist kaugemale ja nikastab. Psst … siin on neli hoiatavat märki, et tjumeni liigeste ravi jõusaalis selle üle pingutada.

Parandage seda: laske end arsti juures kontrollida ja veenduge, et puhkaksite, jääksite ja tõstke põlved üles, kui vähegi võimalik. Kompressioon on samuti oluline, ärge lihtsalt põlve liiga tihedalt mähkige, kuna see võib turset veelgi tekitada. Börsivälised ravimid võivad aidata vähendada ka põletikku ja valu, et saaksite kiiremini jalgadele tagasi.

  • Город лежал на груди пустыни подобно сияющему самоцвету.
  • Tabletid liigeste harjade raviks
  • Кроме того, здесь ведь могут встретиться и такие опасности, о которых мы с тобой просто и не подозреваем.
  • Kelbow liigeste valu

Mida teha, kui põlved jooksevad haiget Kui jooksmisel põlved valutavad, proovige neid kaheksa profinippi kiiremaks paranemiseks või ennetage põlvevalu enne selle algust. Sobige endale sobivad kingad. Teil on vaja jooksujalatseid, mis toetavad teie loomulikke konstruktsioone - kõrgeid kaare, pronatsiooni, supinatsiooni ja hajutavad lööki ülejäänud jala üles. Lööge oma kohalikku jooksupoodi ja küsige kõnnakuanalüüsi, mis ütleb teile täpselt, millist tuge vajate, soovitab Kopfensteiner.

Tugevdage puusasid ja südamikku. Olete nüüdseks juba kuulnud, et isegi kui olete jooksja, peaksite treenima jõutreeningut võib see teid viia ühe sammu lähemale PR-ile.

hurt liigesed kuidas aidata

Kuid põlvevalu ennetamisel on teatud valdkonnad, millele tuleb pöörata erilist tähelepanu. Vahepeal selgus ajakirjas Journal of Athletic Training tehtud uuringust, et peaaegu 80 protsenti valutavatest jooksjatest, kes treenivad jõudu, keskendudes puusadele ja tuumale või põlvedele ja reitele, teatasid, et pärast kõigest kolme või nelja nädala pikkust tõstmist on neil põlved valutavad.

Kopfensteiner nõustub: "Jooks on ainulaadne selle poolest, et on olemas" lennu "etapp - hetk, mil kumbki jalg pole maapinnal," selgitab ta. Kui juhtimist suurendatakse, langeb maandumisel läbi teie liigeste tekkiv jõud ja hoiab ära põlveliigeste vigastamise. Meie ülim jõutreeningu rutiin jooksjatele on hea koht alustamiseks! Või kujundage oma plaan, kuhu kuuluvad plangud, külgmised plangud, ravimikuuli südamiku pöörded, karbid, tuletõrjehüdrandid ja avatud ahelaga puusade röövimine.

hurt liigesed kuidas aidata

Seejärel liikuge plyomeetriliste harjutuste juurde, näiteks kükitavad kükid, hüppenurgad ja ühe jala maandumised. Kui olete selle vallutanud, lisage oma treeningukavasse mäestikujooksud, lisab Williams. Ärge kiirustage treenimist. Pärast võistlusele registreerumist võib teie instinkt olla läbisõidu ASAP-i suurendamine, kuid see on tegelikult üks halvimaid asju, mida saate teha, eriti kui põlved valutavad hurt liigesed kuidas aidata.

Rong maastikul. Williams lisab, et kuigi kõnnitee, raja, kruusa või radade vahel pole põlve pöördemomendi ja löögi osas suuri erinevusi, on muutujaid selle kohta, kui ebastabiilne pind on või kui palju peate tähelepanu pöörama mõtle: juured, äärekivid, autod.

Siit saate teada, kuidas kogu raja jooksmise tõsiselt vingeid eeliseid saada. Püüdke vähemalt kord nädalas liikuda erineval maastikul. Mida lähemale sündmusele jõuate, seda rohkem peaksite sellel maastikul treenima, lisab Sharman - nii maanteejooksude kui ka radade raja jaoks kõnnitee. Üks maastik, millest eemale hoida, kui põlved valutavad jooksmisel? Kummutage ette. Jooksmise ajal veidi ettepoole kallutades võib neid jõude vähendada. Ja tegelikult on uuringud tõestanud, et jooksu ajal pisut ettepoole kallutades kandub teie raskus põlvedest puusadesse, vähendades sellega valu.

Proovige seda: painutage rohkem puusa ja laske oma kerel ette tulla seitsme kuni 10 kraadi. Suurendage oma kiirust.

The food we were born to eat: John McDougall at TEDxFremont

Lühemad sammud kiirema tempo saavutamiseks vähendavad nelipealihase jõudu põlvekatet, selgitab ta. Ja tegelikult leiti ajakirjas Journal of Orthopedic and Sports Physical Therapy tehtud väikeses uuringus, et kui jooksjad lähevad aeglaseks, vähendavad nad põlve koormust sammu kohta, kuid suurendavad tegelikult koormust kogu jooksu jooksul, kuna iga samm lisandub.

Kui uuringus osalejad jooksid kiiremini, vähendasid nad üldist põlvekoormust 30 protsenti, võrreldes nende kerge tempoga. Ühte optimaalset arvu pole olemas, ütleb Williams, kuid kui olete alla sammu minutis, peaksite proovima seda suurendada viis kuni 10 protsenti.

Ja seda on lihtsamini teha, kui tundub. Proovige seda, kui põlved hakkavad jooksmisel haiget tegema: määrake oma sammud minutis, astudes jooksulindile ja lastes oma sõbral jälgida, mitu korda lööb teie parem või vasak jalg 60 sekundiga maapinda.

Topeltige see arv.

Põlved On Jooksmisel Haiget Teinud? Siin On Miks Ja Mida Selle Nimel Teha | Sobivus

Kui see on üleolete selgelt meeles; kui see on alla, arvutage viieprotsendiline tõus, siis pöörduge BPM-i loendi Spotify esitusloendi poole, mis vastab sellele eesmärgi määrale. Teie aju ja jalad proovivad automaatselt uut kadentsi sobitada, ehkki harjumuspäraseks muutmiseks kulub umbes neli kuni kuus nädalat harjutamist, lisab Williams. Hoidke kontrolli allamäge.

Põlved on jooksmisel haiget teinud? Siin on Miks ja mida selle nimel teha Põlved on jooksmisel haiget teinud? Veelgi enam, neil, kes olid kogu elu jooksul kõige rohkem miile loginud, oli tegelikult kõige vähem põlvevalusid, olenemata vanusest. Saladus: peate oma liigeseid kaitsma algusest peale. Sharmani ultra vastupidavuse juhendamine.

Pidage meeles, et soovite lühemaid samme, et vähendada põlvedele mõjuvat jõudu, nii et jätkake allamäge minnes oma kiirust, soovitab ta. Plus, see on quad tapja, kui lasete mäest alla liiga kiiresti - nii et püsige hurt liigesed kuidas aidata all. Asendage jooksujalatsid. Jooksujalatsid on spetsiaalselt loodud löögi neelamiseks iga kord, kui jalg kõnniteelt kõnnib.

hurt liigesed kuidas aidata

Kuid mida rohkem te neid kannate, seda kulunumaks löögi neeldumine muutub, suurendades liigeste löömiseks vajalikke jõude - põlvevalu retsept, ütleb Kopfensteiner. Toimetaja Valik.