Liigu sisu juurde

Kuid selle taseme saavutamiseks peate te ületama mitmeid takistusi. Jookse vähemalt paar päeva vabaks jooksust, kuni valu vaibub. Või kujundage oma plaan, kuhu kuuluvad plangud, külgmised plangud, ravimikuuli südamiku pöörded, karbid, tuletõrjehüdrandid ja avatud ahelaga puusade röövimine. Selliste probleemide põhjused on vegetatiivsed-vaskulaarsed haigused, mis ei ole otseselt seotud liigeste seisundiga.. Kui te ei pääse kiiresti spetsialisti juurde, on vastunäidustuste puudumisel valusündroomi võimalik vähendada mittesteroidsete põletikuvastaste ravimite lühikese mitte rohkem kui seitsme päeva tarbimise abil.

haiget liigesed peatuvad jooksmisest

Läbige tee saledama figuurini joostes Läbige tee saledama figuurini joostes Muretsege õige varustus Te tegelikult ei vaja jooksmiseks palju — algajatele piisab kõrgekvaliteedilistest spordijalatsitest rohkem kui küll.

Kui te tahate tõsiselt jooksmisega tegeleda, tahate te muidugi rohkem edasijõudnud varustust, kuid alguses ei pea te kindlast kulutama sellele liiga palju raha. Jooksmisega alustamiseks vajate te järgmist varustust: kõrgekvaliteedilisi jalatseid, liigendid haiget liigesed peatuvad jooksmisest juure pohjus tagavad õige toe; sobivat riietust jooksmise jaoks külmemate kuude ajal riietuge erinevatesse haiget liigesed peatuvad jooksmisest, nii et teil oleks kerge temperatuuri reguleerida ; spordikell; MP3 mängija kui teil leiate, et on kergem joosta muusika saatel ; hulgaliselt vastupidavust ja motivatsiooni — jooksmine ei ole lihtne ülesanne!

Olge järjekindel ja ärge andke kergelt alla Kui te olete just jooksmisega alustanud, ei ole te ilmselt avastanud kõiki hüvesid, mis see kaasa toob. See teeb lihtsaks regulaarsest jooksmisest loobumise. Regulaarsete jooksjate jaoks muutub jooksmine kuidagi sõltuvust tekitavaks ja jooksjad naudivad oma igapäevast jooksurutiini rohkem kui midagi muud. Kuid selle taseme saavutamiseks peate te ületama mitmeid takistusi. Ja mis on kõige üldisem põhjus, et uued jooksjad kaotavad julguse tegeleda selle imelise lõõgastumise viisiga?

haiget liigesed peatuvad jooksmisest

See on teie lihaste normaalne reaktsioon suurenenud aktiivsustasemele. Jätkake jooksmist ärge ainult sellega üle pingutage! Nende liigesed on lihtsalt liiga suure surve all, ja jooksmine teeb nende probleemi veelgi ilmsemaks. Võib-olla oleks parem kaotada kõigepealt paar kilo ja asendada vahepeal jooksmine kiire kõnniga. Te võite joosta ka pilvise, vihmase või kergelt külma ilmaga, kui te olete kohaselt varustatud ja kui te saate kohe pärast treeningut kuiva ja sooja ruumi.

  1. Suurus Kust osta põlvekaitsmeid Artroosi terapeutilised põlvekaitsed on kahjustatud põlveliigese ortopeedilised padjad, mis annavad luudele ja sidemetele õige asendi, hõlbustavad kõndimist ja aeglustavad haiguse progresseerumist.
  2. Tsoliaakia haigus haiget liigese
  3. Jalg valutab pärast jooksmist - Vigastus

Te ei taha üldse halva ilmaga joosta? Jooksmine linttrenažööril oma kodu mugavuses võib lahendada ka selle probleemi! Igas päevas on minutit; kindlasti saate te võtta oma päevast 20 minutit ja veeta selle lõõgastumiseks, on ju nii? Tehke plaan Kui te olete teinud üksikasjaliku plaani oma jooksutreeningu jaoks, treenite te palju rohkem organiseeritud moel, ja lisaks saavutate te kiiresti häid tulemusi, mis ainult motiveerib teid tulevikuks.

Jalg valutab pärast jooksmist

Määrake kindlaks päevad, mil te treenite, tehke plaan ja seadke eesmärgid — seejärel lihtsalt järgige neid. Internet pakub mitmeid jooksuprogramme algajatele; enamasti on see kombinatsioon jooksmisest ja kõndimisest. Esimestel nädalal on eelistatud kõndimise osa ja lõpuks sisaldab programm üha rohkem jooksmist. Algajatele on järgnev 8-nädalane programm, mis sisaldab kolme jooksutreeningut nädalas, väga sobiv valik: esimene nädal: kuus minutit kõndimist, seejärel üks minut jooksmist kerges tempos.

Korrake kolm korda; teine nädal: kõndige viis minutit, seejärel jookske kaks minutit.

haiget liigesed peatuvad jooksmisest

Korrake kolm korda; kolmas nädal: kõndige kolm minutit, seejärel jookske kolm minutit. Korrake neli korda; neljas nädal: kõndige kaks minutit, seejärel jookske viis minutit. Korrake neli korda; viies nädal: kõndige kaks minutit, seejärel jookske kaheksa minutit.

Jalade valu tegurid

Korrake kolm korda; kuues nädal: kõndige kaks minutit, seejärel jookske üheksa minutit. Korrake kolm korda; seitsmes nädal: kõndige üks minut, seejärel sörkige 11 minutit. Korrake kolm korda; kaheksas nädal: kaheksanda, viimase nädala treeningprogramm on pisut erinev.

Selle nädala esimeses treeningtsüklis kõigepealt kõndige viis minutit, seejärel sörkige 20 minutit, ja lõpuks kõndige viis minutit. Nädala teises treeningus pikeneb treeningperiood ja selle nädala kolmandas treeningtsüklis proovige joosta 30 minutit ilma vahepeal peatumata ja kõndimata. Ainult kaheksa nädalaga jõuate te täielikust algajast oma esimeste suurepäraste jooksmistulemusteni. See mitte üksnes ei pane teid ennast palju paremini tundma, teil on ka rohkem energiat ja kõik teie pingutused paistavad peagi välja teie kehal ja kaalul.

Ärge unustage juua Treeningu ajal te ilmselt higistate palju ja seega kaotate väärtuslikku vedelikku. Parim viis kaotatud vedeliku asendamiseks on juua harilikku vett.

Mis juhtub jalgades joostes

Eksperdid soovitavad üldiselt, et te ei jooks liiga palju treeningu ajal, ja nagu te ilmselt üsna pea avastate, ei ole vedelikku täis kõht eriti hea jooksmise kaaslane.

Pöörake erilist tähelepanu kuumadele päevadele; mõned lonksud vett treeningu ajal on suurepärane valik nendel päevadel. Leidke kaaskannatajad Kõik on parem heas seltskonnas haiget liigesed peatuvad jooksmisest ja see kehtib ka jooksmise kohta.

Kui te tunnete, et teil on probleeme keskendumise ja otsustamisega, leidke inimesed, kes muudavad selle lihtsamaks, et oma regulaarsele jooksmisrutiinile truuks jääda. Suurepärane idee on, et leida endale kaaslane, kes elab koos teiega, või vähemalt teie kõrval.

Miks jalgade valu ilmub pärast jooksmist ja kuidas sellest lahti saada

See teeb teie jooksmise koha ja aja koordineerimise lihtsamaks. Kui seda võimalust ei ole, ei tähenda see veel teie jooksukarjääri lõppu.

haiget liigesed peatuvad jooksmisest

Kas te ei tea kedagi, kes liituks teiega teie jooksuseiklustel? Külastage mõnda jooksufoorumit ja küsige, kas te võiksite kellegagi liituda, või ühinege juhendatava treeninggrupiga, et leida mõni uus kaaskannataja, või liituge haiget liigesed peatuvad jooksmisest.

Põlveliigese artroosi korral põlvekatete valimine: tüübid, materjalid, kust osta

Positiivne atmosfäär, haiget liigesed peatuvad jooksmisest võib leida inimeste seltskonnas, kes armastavad joosta, inspireerib teid ja annab teile uue annuse energiat.

Muutke oma toitumiskava Kui teie jooksmise esmane eesmärk on kaalukaotus, olete te kindlasti välja valinud õiget tüüpi treeningu. Kuid kui te lisate võrrandisse täiustatud toitumiskava, kaovad teie lisakilod palju kiiremini.

Olge ettevaatlik oma esimeste sammude plaanimisega jooksmismaailmas üheaegselt oma dieediga - seda võib olla teie keha jaoks liiga palju, nii et üsna tõenäoliselt te lihtsalt annate alla. Dieetide asemel proovige parem mõnda lihtsat muutust oma söömisharjumustes. Jooge ainult vett ja magustamata teed; varuge alati söömise jaoks piisavalt aega ja keskenduge oma toidule.