Liigu sisu juurde

Pärast nädalast regulaarset treeningut saate kasutada suuremaid raskusi. Sirgendage käed ja kallutage veidi ettepoole.

Seega pole üllatav, et kettlebellid on enamiku treenerite jaoks kogu keha treenimise tööriistad. Neid on väga erinevates kaaludes kg ja võite alustada kõige madalamalt ja tõusta ülespoole. Sihtige vähemalt 3 hea vormiga korduse komplekti, et saada kadestamisväärne keha ja parandada oma vormi.

Niisiis, pole hoidke katt kuunarnukid olad unistusi ega enam "kunagi". Alustage TÄNA, tehes need 15 tõhusat kettlebelli treeningut. Pühkige üles!

Algajate Kettlebelli kaalutabel

Oh, enne kui alustame treeningutega, on siin mõned põhitõed kettlebelli harjutuste kohta. Kuidas veekellad töötavad? Hoidke katt kuunarnukid olad mis on teie jaoks õige kettlebelli kaal? Uurige järgmisest tabelist. Algajate Kettlebelli kaalutabel Harjutustega lähemalt tutvudes ja aktiivsemaks muutudes liikuge üles suuremasse kaalu.

Alustagem nüüd harjutustest. Kerige alla.

Naistele mõeldud 15 harjutust tugeva ja toonuses keha saamiseks

Kahekäeline Kettlebelli kiik Siht - puusad, reied, käed, õlad ja südamik. Kuidas seda teha Hoidke mõlema käega laia käepidemega kettlebelli.

Vabasta õlad, tõstes need üles ja lastes alla. Korda tegevust 10 korda. Pane käed külgedele. Esmalt liiguta õlgu ettepoole, siis vabasta nad ja liiguta tahapoole.

Seisa sirgelt, jalad õlgade laiuses. Keerake hoogu saamiseks oma õlad tagasi, haarake südamik, vaadake ettepoole ning kiigutage ja tõstke kettlebell enda ette hoidke käsi sirgena.

Kuidas veekellad töötavad?

Painutage põlvi veidi ja eeldades, et puusad on tugipunkt, painutage ülakeha ärge kükitage. Pöörake kettlebelli jalgade vahel ja tagurpidi üles. Minge tagasi seisukohta, kui keerate kettlebelli üles. Komplektid ja kordused 2. Ühe käega Kettlebelli kiik Siht - õlad, tuharad, reied, käed ja südamik.

  1. Rahvameetodid uhishaiguste raviks
  2. Почему ты это ощущаешь.
  3. Harjutused | Babysport
  4. Еще в ранней молодости он был вынужден покинуть родной ему мир, память о котором преследовала его всю жизнь.
  5. Где-то у края города, я полагаю, - ответила она беззаботно.

Kuidas seda teha Haara parema käega kumer käepide. Seisa sirgelt, jalad laiemad kui õlgade laiused.

  • Kuidas eemaldada age liigesevalu
  • Kardioharjutused kogu kehale Jooga Tehke regulaarselt harjutusi kaela ja rinna jaoks.
  • Мне представляется, что ты рассудил мудро, -- отозвался Джизирак.
  • Улыбка была приятной и при любых иных обстоятельствах вполне дружелюбной.
  • Спросил .
  • Liigeste mitme poletik
  • Saage suuremaks, tugevamaks, paremaks ja kiiremaks - Harjutus

Hoidke vasak käsi keha lähedal. Nagu kahe käega kettlebelli kiik, hoogu saamiseks pöörake kettlebelli üles. Painutage põlvi ja minge poolistumisasendisse. Painutage ülakeha oletage, et puusad on tugipunkt ja pöörake kettlebelli jalgade vahel.

Pöörake see tagasi püsti, kui lähete tagasi püstiasendisse. Tehke seda ka teise käega. Komplektid ja kordused 3.

Kahe käega Kettlebelli rida Youtube Siht - biitseps, deltalihased, randme paindjad ja rind. Kuidas seda teha Haara mõlema käega lai käepide.

Kuidas esile tõsta sinise krae luud

Seisa sirgelt, jalad õlgade laiuses, rulli õlad tagasi ja vaata ette. Painutage põlvi veidi ja painutage ülakeha ettepoole.

Hoidke käed sirutatuna. Hoidke oma ülemist ja alumist keha paigal, painutage küünarnukid ja tõstke käed üles, kuni veekeetja käepide on ülemise ab lähedal.